بازاریابی اینستاگرام

روش های بازاریابی و افزایش فالوور اینستاگرام

بازاریابی اینستاگرام

روش های بازاریابی و افزایش فالوور اینستاگرام

فالوور ایرانی اینستاگرام

اهمیت فالوور ایرانی چیست

کسب و کار در فضای مجازی به خصوص در اینستاگرام رواج بسیاری یافته است. پیج های رنگارانگ را مشاهده می کندی که مشغول فروش محصولات خود به طور انحصاری در اینستاگرام هستند و پیج هایی نیز وجود دارند که در کنار کسب و کار محلی خود ، کسب و کار مجازی را راه اندازی کرده اند و آن  را اداره می کنند. اما لازمه موفقیت در این فضا ، داشتن فالوور ایرانی اینستاگرام است.

بازاریابی اینستاگرام و افزایش فروش و درآمد در اینستاگرام ، ارتباط مستقیم با تعداد و کیفیت فالوور های شما دارد. اگر شما فالوور با کیفیتی داشته باشید ، قطعا می توانید فروش و کسب و کار خود را رونق ببخشید و از فضای اینستاگرام به عنوان یک بمب در بازاریابی اینترنتی خود استفاده کنید. ولی اگر فالوور های شما کیفیت لازم را نداشته باشند ، این مهم برای شما اتفاق نخواهد افتاد.

تفاوت فالوور ایرانی و خارجی در کجاست

داشتن فالوور ایرانی اینستاگرام ، یکی از ابتدایی ترین اصول کیفیت فالوور های شما است. زمانی که شما یک کسب و کار داخلی دارید و فروش شما به کشو ایران محدود می شود ، باید فالوور ایرانی داشته باشید و فالوور خارجی برای شما فایده ای ندارد. اگر شما در پیج اینستاگرام خود 1000 فالوور ایرانی مرتبط با کسب و کارتان داشته باشید ، بسیار موثرتر است تا 1 میلیون فالوور خارجی داشته باشید.

در صورتی که شما فالوور خارجی داشته باشید قطعا نمی توانید توقع خرید از فالوور هایتان را داشته باشید اما زمانی که شما اقدام به جذب فالوور ایرانی اینستاگرام می کنید ، قطعا می توانید فروش خود را بالا ببرید. فالوور ایرانی پست های شما را درک می کند و توان برقراری ارتباط با شما را دارد.

یکی دیگر از مواردی که کیفیت فالوورهای شما را معین می کند ، تعداد لایک و کامنت پست های شما است. اگر شما تعداد بالایی فالوور داشته باشید ولی تعداد لایک و کامنت پایینی برای پست های اینستاگرام شما ثبت شود ، کیفیت فالوورهایتان مناسب نیست و باید در روند افزایش فالوور خود تجدید نظر کنید و اگر شما دارای فالوور ایرانی اینستاگرام باشید می توانید با پست های مناسب آنها را به واکنش روی پست هایتان ترغیب کنید و لایک و کامنت خوبی را برای پست هایتان به ارمغان بیاورید.

کاربر ایرانی می تواند با شما و دیگر کاربران در تعامل باشد ، از برند شما برای دوستان خود تعریف کند و مشتریان شما را گسترش دهد ، اما این قابلیت ها در فالوور های خارجی هرچقدر هم که تعداد بالایی از آن را دارا باشید ، وجود ندارد.

پس برای شروع فروش از طریق اینستاگرام ، در فکر افزایش فالوور هدفمند باشید و به دنبال راهکارهایی که پیج شما را یک شبه با تعداد بالایی فالوور همراه می کنند نروید. روش هایی را انتخاب کنید که فالوور های مرتبط با کسب و کارتان و همچنین فالوور ایرانی اینستاگرام به پیج شما اضافه کند.

بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام چیست ؟

یکی از بهترین روش های خرید فالوور اینستاگرام ، خرید فالوور هدفمند است. شما به راحتی با استفاده از ربات اینستاگرام های فالوور می توانید به تعداد دلخواه فالوور ایرانی خرید نمایید. توجه داشته باشید که فالوور ایرانی خریداری شده در های فالوور ، به صورت هدفمند برای شما جذب می شوند و فالوور ها با موضوع کسب و کار شما آشنا هستند و به آن علاقه دارند.

پس اگر به دنبال خرید فالوور ایرانی اینستاگرام هستید می توانید همین حالا ثبت نام کنید و بعد از ثبت پیج اینستاگرام خود 100 فالوور رایگان از های فالوور هدیه بگیرید. تمام امکانات سیستم در طول این مدت برای شما رایگان بوده و هیچ هزینه ای پرداخت نخواهید کرد. شما می توانید از امکاناتی مانند لایک اتوماتیک ، دایرکت اتوکماتیک ، پست اتوماتیک و ... به صورت کاملا رایگان استفاده کنید.